طراحي سايت سايتكد
ساخت سايت | طراحي اپليكيشن

سئو چيست؟
ممكن است براي شما سوال پيش بيايد كه سئو چيست؟ ما در اين جا به پرسش ذهن شما پاسخ مي دهيم سئو Seo كه مخفف Search Engine Optimization مي باشد به فرآيندي گفته مي شود كه براي بهبود عملكرد وب سايت شما بر اساس قوانين گوگل براي جذب بيش تر بازديد كننده ها انجام مي گيرد يعني كساني كه اقدام به طراحي سايت كرده اند براي اين كه به اولويت گوگل بيايند نياز به اقداماتي دارد و براي انجام فرآيند سئو در ابتدا به پرسش سئو چيست؟ مي رسند. فرآيند سئو كه توسط فردي كه سئو كار گفته مي شود انجام شود تا سايت در نتايج برتر گوگل نمايش داده شود. حال كه به پرسش سئو چيست؟ پاسخ داديم سراغ بخش هاي ديگري برويم.
سئو سايت

سئو سايت كليه اقداماتي است كه از ميان همه ي رقبا شما را در اولويت گوگل قرار دهد متمايز مي كند. سئو سايت يكي از مهم ترين روش هاي تبليغات است كه مي تواند مشتريان بسيار زيادي را جذب وب سايت شما كند هر چقدر بيشتر به سئو سايت اهميت دهيد و با ظرافت بيشتري كارها را پيش ببريد مي توانيد بهترين نتيجه را بگيريد و مشتريان بسياري را جذب كسب و كار خود كنيد. از آن جايي كه كاربران براي پاسخ سوالات خود در گوگل به دنبال آن مي گردند سئو سايت شما در صدر نتايج برتر گوگل قرار مي دهد و سايت شما را متمايز مي كند.
اصول سئو

سئو داراي اصولي مي باشد كه در روند طراحي سايت و براي جلب نظر گوگل و كاربران بايد به اصول سئو پايبند بود تا نتيجه ي عالي حاصل سايت شما شود و پيشرفت روز افزون را در كسب و كار خود مشاهده كنيد.
• سرعت بارگذاري سايت
اولين اصول سئو كه بايد در سئو سايت توجه ويژه اي به آن كنيد داشتن سرعت بارگذاري بالا مي باشد اگر مي خواهيد كه بازديد كننده بدون هيچ مشكلي وارد سايت شما شوند و در سايت شما بمانند حتما سرعت بارگذاري سايت خود را افزايش دهيد اولين موردي كه بازديد كننده با آن مواجه مي شود و يكي از مهم ترين اصول سئو مي باشد سرعت بارگذاري سايت مي باشد اگر سرعت طراحي سايت پايين باشد شك نكنيد كه بازديد كننده سايت شما را بسته و به سراغ سايت ديگري مي رود.

• بهينه سازي URL
گوگل به صفحات طراحي سايت ها توجه ويژه اي مي كند و به آن هايي كه كوتاه تر و خوانا تر باشد امتياز بالاتري را مي دهد. مورد ديگر از اصول سئو كه بايد توجه كنيد بهينه سازي URL مي باشد.

• ريسپانسيو بودن
مهم ترين مورد از اصول سئو ريسپانسيو بودن مي باشد منظور از ريسپانسيو بودن يعني طراحي سايت متناسب با نمايشگرهاي ديگر مانند موبايل و تبلت به راحتي نمايش داده شود. امروزه كاربران اغلب جستجو هاي خود را با موبايل و تبلت خود انجام دهند.

• كلمات كليدي هوشمند
اصول سئو ديگري كه حتما بايد دقت لازم را داشته باشيد و حساسانه عمل كنيد انتخاب كلمات كليدي مي باشد تحقيق و بررسي درباره ي كلمات كليدي بسيار بخش مهمي در اصول سئو مي باشد چرا كه پيدا كردن اين كه كدام كلمات مناسب سايت شما مي باشد و افراد با جستجوي چه كلماتي با سايت شما آشنا مي شوند داراي اهميت فراواني مي باشد.

• فعاليت درشبكه هاي اجتماعي
حضور در شبكه هاي اجتماعي و فعاليت در آن مي تواند به كسب و كار شما كمك ويژه اي كند با انتشار محتواي خوب افراد آن را با اطرافيان خود به اشتراك مي گذارند و افراد ديگري با سايت و كسب و كار شما آشنا مي شوند. يكي ديگر از اصول سئو كه بسيار در پيشرفت كسب و كارتان تاثير مثبتي دارد فعاليت در شبكه هاي اجتماعي مي باشد.

• توليد محتواي عالي
مورد ديگري از اصول سئو كه نياز به حساسيت شما دارد داشتن محتواي عالي و مفيد براي سايت مي باشد شما بايد بازديد كننده ها و مشتريان كسب و كار خود را بشناسيد و ببينيد كه به دنبال چه چيزي مي باشند تا آن ها را در محتواي خود بياوريد تا بازديد كننده از سايت شما رضايت كاملي را داشته باشد محتواي شما بايد به همه ي اصول سئو پايبند باشد و همچنين استفاده از تصاوير جذاب مي تواند محتواي طراحي سايت را جذاب تر كند.

• بهينه سازي عنوان محتوا
يكي از مهم ترين عناصر اصول سئو كه بايد به آن توجه كرد عنوان محتوا مي باشد سعي كنيد از كلمات كليدي در عنوان محتواي خود استفاده كنيد.

• بهينه سازي متن محتوا در اصول سئو
با استفاده از تگ هاي H1,H2,H3 به ترتيب عنوان اصلي عنوان هاي فرعي مي توانيد به بهينه سازي متن محتواي اصول سئو خود كمك ويژه اي كنيد شما با اين كار به موتورهاي جستجو ساختار متن سايت خود را نشان دهيد. البته در هر متن مجاز به استفاده از يك H1 هستيد و تعداد بيشتر آن براي سايت مانند سم است.

• لينك سازي هدفمند
رعايت استاندارد هاي اصول سئو در محتوا مي تواند شما را هر چه سريع تر به اولويت گوگل برساند لينك سازي داخلي سايت تاثيرات مثبتي را در پي خواهد داشت.

• امنيت طراحي سايت
علاوه بر موارد ذكر شده امنيت هم در اصول سئو حرف اول را مي زند به خصوص سايت فروشگاهي باشد. زماني كه كاربران اقدام به خريد آنلاين و اينترنتي كنند اول بايد از امنيت وب سايت اطمينان حاصل كنند سپس اقدام به خريد كنند.
بازاريابي سئو چيست؟

مورد ديگري در دنياي طراحي وب و سئو سايت وجود دارد آن هم بازاريابي سئو مي باشد حال برويم سراغ اين پرسش كه اصلا بازاريابي سئو چيست؟ بازاريابي سئو در واقع همان بازاريابي محتوا مي باشد كه هر چقدر محتواي عالي و مفيدي را توليد كنيد شانس بيش تري در اولويت قرار گرفتن گوگل را خواهيد داشت بدون توليد محتوا بازاريابي سئو هيچ معنايي نخواهد داشت اگر مي خواهيد كه بازاريابي سئو مناسبي داشته باشيد و همه ي افراد را جذب سايت خود كنيد اول بايد محتواي مفيد و با ارزشي را توليد كنيد.
همچنين در ادامه اين پرسش بازاريابي سئو چيست؟ سوال ديگري ممكن است پيش بيايد اين است كه چه ابزاري براي بهبود بازاريابي سئو مناسب مي باشد؟ در پاسخ آن مي گوييم كه ابزارهايي مانند گوگل ترند گوگل آناليتيكس وجود دارند كه مي تواند كمك ويژه اي به سايت شما كند تا به بررسي كسب و كار بپردازد و فعاليت خود را گسترش دهد.
خدمات سئو

تنها راهي كه مي توانيد با انجام آن به پيشرفت كسب و كار خود كمك كنيد ارائه تبليغات از خدمات سئو مي باشد به اقداماتي كه در داخل طراحي سايت و يا خارج از سايت براي قرار گرفتن در اولويت گوگل انجام مي شود تا افراد در هنگام جستجو با سايت مورد نظر رو به رو شوند خدمات سئو گفته مي شود به افرادي كه به ارائه خدمات سئو مي پردازند سئو كار گفته مي شود شركت هايي از خدمات سئو برخوردار هستند و شما مي توانيد با مشاوره گرفتن از هزينه هاي مربوطه مطلع شويد.
قيمت سئو

قيمت سئو ثابت نمي باشد بسته به مواردي كه بازديد كننده مي خواهد و عواملي كه در سئو سايت انجام مي شود متغير است در هر كدام از شركت ها قيمت سئو با يكديگر متفاوت مي باشد. شما مي توانيد با استفاده از راه هاي ارتباطي تماس و يا مراجعه حضوري با گفتن خدمات در خواستي از قيمت سئو برآورد شده اطلاع پيدا كنيد. شما بايد با تحقيق و بررسي هاي لازم يك شركت معتبر و مجرب داراي تيم قوي را انتخاب كرده و كار سئو سايت خود را به بهترين شركت طراحي سايت مورد نظر بسپاريد.
سوالات رايج در خصوص تبليغات گوگل ادز عبارتند از:

سئو چيست؟
بهينه‌سازي كدها و محتواي سايت براي نمايش سايت در صفحات اول گوگل

بعد از تحويل گرفتن سايت،چطور تغييرات ايجاد كنم؟
بعد از اتمام پروژه، كلاس آموزشي كاربري سايت و همچنين بهينه‌سازي (سئو) به صورت حضوري و بدون هزينه مازاد در واحد آموزش نونگار برگزار مي‌گردد.

چه كنيم كه سايت در نتايج بالاي گوگل نمايش داشته باشد؟
بهينه‌سازي داخلي و سئو سفيد بهترين راه كار است.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۳ تير ۱۳۹۹ ] [ ۱۲:۵۹:۴۶ ] [ sitecode ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی