طراحي سايت سايتكد
ساخت سايت | طراحي اپليكيشن

طراحي سايت شركتي
طراحي سايت شركتي بستر مناسبي براي تمام سازمان ها و ارگان ها فراهم كرده تا به اين وسيله بتوانند خود را در دنياي مجازي مطرح كنند. معمولا زماني كه درباره يك شركت حرفي به ميان مي آيد حس رسمي بودن به فرد مقابل دست خواهد داد. حتما شركت هاي رسمي هم تمايل دارند تا با اين طرز فكر، خود را در بين مشتريان معروف كنند. بنابراين امروزه بسياري از افراد حتي مشتريان چند ساله شركت شما نيز دوست دارند تا ببينند كه طراحي سايت شركتي شما به چه صورت است. طراحي سايت شركتيمي بايست حرفه اي باشد تا بتواند نظر مثبت مشتريان قبلي و مشتريان جديد را جلب كند. به اين ترتيب طراحي سايت شركتي به عنوان يك ابزار قدرتمند مي تواند به توسعه كسب و كار افراد كمك كند و به همين دليل است كه طراحي سايت شركتي بسيار مورد استقبال قرار گرفته است همچنين به وسيله طراحي سايت شركتي مي توانيد بازاريابي اينترنتي نيز داشته باشيد كه به افزايش شمار مشتريانتان كمك مي كند. براي رقابت با رقبا در حوزه ي كاري خود مي توانيد از يك طراحي سايت شركتي اختصاصي كمك بگيريد.
از مهم ترين مزيت هاي طراحي سايت شركتي اين موضوع مي باشد كه مشتري خيلي راحت مي تواند از اين طريق با شركت شما در ارتباط باشد همچنين با قرار دادن محصولات و فروش آن ها در طراحي سايت شركتي مي توانيد اقدام به بازاريابي اينترنتي نماييد. طراحي سايت شركتي را مي توان به عنوان ابزاري براي معرفي بيشتر حرفه خود در نظر گرفت كه به افزايش اعتبار كسب و كار شما كمك بسزايي مي كند. همچنين از طريق طراحي سايت شركتي مي توانيد مشتري هاي بالقوه اي را جذب كرده و آن ها به سمت شركت خود هدايت نماييد. از آنجايي كه در دسترسي به طراحي سايت شركتي هيچ محدوديت زماني و مكاني وجود ندارد كاربران در هر ساعت از شبانه روز مي توانند به وب سايت شما مراجعه كرده و به جستجو اطلاعات مورد نظر خود بپردازند.

ساخت سايت شركتي

از طريق ساخت سايت شركتي ميتوانيد شركت و تمامي بخش هاي شركت خود را به بازديدكنندگان و كاربران معرفي كنيد. آنها از گستردگي و معرفي بدون عيب و نقص ساخت سايت شركتي شما متوجه مي شوند كه با چه سازمان و شركتي در ارتباط هستند. صفحه درباره ما و تماس با ما يكي از مهمترين و سرنوشت ساز ترين صفحات در ساخت سايت شركتي شما محسوب ميشود. در صفحه تماس با ما مي توانيد اطلاعات تماس و نقشه شركت خود را قرار داده تا مراجعه كنندگان به راحتي بتوانند شما را پيدا كنند و از سرويس هاي مورد نظر بهره مند شوند. همچنين اگر تمايل داشته باشيد ميتوانيد رزومه تمام پرسنل و كارمندهاي شركت خود را با توضيحات كامل در ساخت سايت شركتي خود قرار دهيد تا بازديدكنندگان و كاربران نسبت به رزومه پرسنل شما آشنا شوند. همچنين با قرار دادن بخش اخبار و مقالات در ساخت سايت شركتي خود براي ساعاتي كاربران و بازديدكننگان در سايت شما مشغول مي شوند كه اين موضوع براي سايت شما بسيار با اهميت مي باشد، زيرا اين مسئله باعث افزايش رتبه شما در موتورهاي جستجو مانند گوگل خواهد شد، كه به كسب درامد بيشتر شما كمك مي كند. همچنين اگر لازم باشد در ساخت سايت شركتي خود مي توانيد سيستم فروش و پرداخت در درگاه آنلاين را هم داشته باشيد. براي جذب مشتريان براي خريد آنلاين مي توان از گزينه هايي مثل تخفيف استفاده كنيد.

هزينه طراحي سايت

هزينه طراحي سايت با توجه به نياز هاي و خواسته هاي شما از وب سايت مشخص مي شود بنابراين نمي توان هزينه طراحي سايت را ثابت در نظر گرفت علاوه بر اين اغلب شركت هاي قديمي و حرفه اي هزينه طراحي سايت بالاتري نسبت به فريلنسر ها و شركت هاي تازه تاسيس دريافت مي كنند كه علت آن كيفيت بالاتر انجام پروژه است اما هميشه هم هزينه طراحي سايت بيشتر دليلي بر كيفيت بالاتر نيست و انتخاب صحيح شركتي كه با آن همكاري مي كنيد عامل حياتي در موفقيت سايت است بنابراين نبايد كيفيت را فداي هزينه طراحي سايت سايت كرد.

سايت ساز شركتي

بسياري از افراد از سايت ساز شركتي براي انجام پروژه خود استفاده مي كنند از مزيت هاي سايت ساز شركتي رايگان بودن آن است و درمواردي براي افزودن ويژگي هاي بيشتر كمتري هزينه را پرداخت مي كنيد. علاوه بر اين با سايت ساز شركتي در كوتاه ترين زمان سايت شما را آماده مي شود. به اين ترتيب به كمك سايت ساز شركتيتمامي امكانات لازم را در سايت خود آماده مي كنيد كه موجب توسعه حرفه تان مي شود. البته سايت ساز شركتي مشكلاتي مانند عدم پشتيباني را نيز دارا مي باشد علاوه بر اين سايت ساز شركتي نمي تواند به اندازي كافي حرفه اي باشد.

ويژگي هاي طراحي سايت شركتي

ويژگي هاي طراحي سايت شركتي قابليت هاي زيادي براي مديران فراهم مي كند براي مثال درج صفحه درباره ما و تماس با ما، درج گالري و اسلايد تصاوير، ايجاد صفحه جديد ترين اخبار و مقالات مربوط به شركت، استفاده از قابليت چند زبانه بودن سايت براي دسترسي بهتر كاربران خارجي از ويژگي هاي طراحي سايت شركتي مي باشد. از ديگر موارد ايجاد سيستمي براي ثبت سفارش و خريد آنلاين، استفاده از گرافيك و لوگو زيبا و منحصر به فرد، درج سيستم نظرات پيشنهادات براي ارتباط بيشتر با كاربران، ايجاد اتوماسيون اداري، ارتباط با ديگر ادارات از طريق، امكان ارسال نامه هاي اداري، معرفي بخش هاي مختلف شركت و معرفي اعضا از ويژگي هاي طراحي سايت شركتي مي باشد.

آموزش طراحي سايت شركتي

امروزه با گسترش استفاده افراد از اينترنت و پيدايش مشاغل اينترنتي افراد زيادي براي ورود به بازار كار به آموزش طراحي سايت شركتي روي آورده اند. با آموزش طراحي سايت شركتي علاوه بر اين كه مي توانيد در شركت ها مشغول به فعاليت شويد مي توانيد براي شركت خود نيز سايت بسازيد از همين حالا مي توانيد شروع به آموزش طراحي سايت در كلاس هاي نونگار پردازش كنيد. دوره هاي آموزش طراحي سايت شركتي در نونگار به صورت حضوري و مجازي انجام مي شود كه از مزيت هاي آن اين مورد مي باشد كه مي توانيد بدون دانش تخصصي در اين مشغول به آموزش طراحي سايت شركتي شويد. آموزش طراحي سايت شركتي امروزه به يكي از مهارت هاي مورد توجه دهه هفتادي و هشتادي ها مبدل شده است به همين دليل اگر شما نيز در اين زمينه مهارت داريد مي توانيد از امروز به آموزش طراحي سايت شركتي به ساير افراد مشغول شويد. به اين ترتيب با برگزاري دوره هاي فراگير و آموزش طراحي سايت شركتي كسب درآمد كنيد.

سوالات رايج در خصوص طراحي سايت شركتي عبارتند از:

دلايل الزام براي طراحي سايت شركتي چيست؟
از انجايي كه امروزه بيشتر شركت ها براي معرفي بهتر و كاربردي تر خود اقدام به طراحي سايت شركتي نموده اند حال اگر شما سايت منحصر به فرد خود را نداشته باشيد به راحتي از صحنه رقابت جامانده و بسياري از مشتريان بالقوه خود را از دست خواهيد داد.

هزينه طراحي سايت شركتي چقدر است؟
هماطور كه در مقاله ذكر كرديم نونگار پردازش در پروژه هاي خود از قالب هاي آماده وردپرس و جوملا استفاده نمي كند و از آنجايي كه هر كارفرما ممكن است بي نهايت قابليت و امكانات را به طراحي سايت شركتي خود بگنجاند بنابراين نمي توان زمان دقيق و مشخصي را براي طراحي سايت شركتي در نظر گرفت.

مدت زمان تحويل طراحي سايت شركتي چقدر است؟
اين موضوع هم تا حدودي بستگي به امكانات و ويژگي هاي درخواستي كارفرما دارد زمان تحويل طراحي سايت شركتي از 30 تا 50 روز متغير مي باشد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ ] [ ۰۱:۴۱:۴۱ ] [ sitecode ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی